Opgelost: Verstoring vaste telefonie 2.0

MELDING 07/06/2019 14:36 uur Op dit moment is er sprake van een verstoring in de dienst vaste telefonie 2.0. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op inkomende en uitgaande gesprekken. Onze engineers hebben het probleem in onderzoek.

UPDATE 07/06/2019 15:03 uur De problemen zijn verspreid over alle applicaties inclusief vast mobiel op het 2.0 platform.

UPDATE 07/06/2019 15:17 uur We zien inmiddels weer servers online komen in batches en verwachten dat het probleem binnen enkele minuten weer is opgelost. Hou de service pagina in de gaten voor meer informatie.

UPDATE 07/06/2019 15:35 uur Wij zien inmiddels dat alle servers weer online zijn. Vanuit partners krijgen wij nog wel meldingen te horen dat klanten nog afgemeld zijn. Dit is de laatste fase voordat de klant weer volledig online is.

UPDATE 07/06/2019 16:07 uur Iedereen die in een wachtrij zit moet zich opnieuw aanmelden. Ook al lijkt men aangemeld, is dit technisch niet zo en zal men geen gesprek krijgen.

UPDATE 07/06/2019 16:15 uur Klanten met een handmatige overschrijving van het nummerplan daarbij kan het voorkomen dat de klant nog niet bereikbaar is. Dit los je je op door deze uit- en opnieuw in te schakelen.

UPDATE 11/06/2019 09:10 uur Indien de automatische tijdsconfiguratie niet schakelt naar de vakantiedagen, verwijder de huidige ingestelde vakantiedagen en voer deze opnieuw in.

AFMELDING 14/06/2019 09:28 uur Per mail is een RFO verstuurd, mocht u deze niet hebben ontvangen verzoeken wij u dit te mailen naar support@ipone.nl inzake case 8718.