MELDING 07/10/2019 10:03 uur Op dit moment ontvangen wij meerdere meldingen over audio issues op meerdere voice diensten. Een voorlopige conclusie lijkt te wijzen naar een onderliggend probleem op KPN verbindingen. Wij willen u graag verzoeken om zoveel mogelijk complete voorbeelden aan te leveren (A + B nummer & locatie) door middel van een ticket in Kubus. Alvast bedankt voor uw medewerking.
UPDATE 07/10/2019 10:10 uur In het onderzoek is duidelijk geworden dat de audio issues voortkomen uit gesprekken van en naar provider Tele2. We zijn bezig met een mogelijk herroutering van het audio verkeer naar deze provider, zodat uitgaande gesprekken hier geen last meer van ondervinden. U hoeft geen voorbeelden meer aan te leveren.
UPDATE 07/10/2019 10:41 uur Onderzoek heeft uitgewezen dat de apparatuur waarop de routeringen van Tele2 uitkomen de mogelijke oorzaak is. Het verkeer wordt nu omgeleid naar andere apparatuur.
UPDATE 07/10/2019 12:02 uur Het meeste uitgaande verkeer is nu weggerouteerd sinds 11:15 uur. Na 12:00 zal de betreffende apparatuur op de oude route herstart worden.
AFMELDING 07/10/2019 13:17 uur De apparatuur is succesvol herstart en de audio issues lijken te zijn verholpen.