Opgelost:Verstoring Ziggo zakelijk glas en coax
MELDING 5-11 9:05 uur Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op het ondervinden van packetloss of een klapperende lijn in afgenomen Ziggo verbindingen voor een deel van de klanten.
Onze engineers hebben reeds contact gehad met de leverancier. Zij geven aan het probleem in onderzoek te hebben. De verwachte oplostijd is op dit moment nog niet af te geven.
UPDATE 5-11 9:45 uur Ziggo heeft aangegeven dat ze een mogelijke oorzaak hebben gevonden in een defect module in het core netwerk. Dit defect zorgt voor een verhoogde CPU en memory load. Er wordt gekeken naar een mogelijke workaround en vervanging als permanente oplossing.
Men kon hiervoor nog geen tijden afgeven. Wij houden u op de hoogte bij nieuwe updates.
AFMELDING 5-11 16:00 uur Ziggo geeft aan dat het probleem verholpen is. Zij hebben de defecte module in het core netwerk vervangen. Volgens onze bevindingen is de verstoring opgelost.