MELDING 22-07-2021 09:44 uur Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op ons netwerk en mogelijk voor meerdere diensten waaronder de mobiele dienstverlening.
UPDATE 22-07-2021 09:50 uur De mobiele dienstverlening is door de netwerkverstoring verstoord. Hierdoor zullen mobiele gesprekken en data sessies niet opgezet kunnen worden. De oorzaak betreft een verstoring in een hardware component. Wij hebben reeds contact met de leverancier van de hardware en een engineer on-site in het datacenter om zo snel mogelijk het probleem te verhelpen.
UPDATE 22-07-2021 09:59 uur
Het hardware component wordt op dit moment herstart op verzoek van de leverancier.
UPDATE 22-07-2021 10:17 uur
De herstart was succesvol. Het netwerk team is nog steeds in samenspraak met de hardware leverancier om de werking van het component volledig na te lopen. Ons mobiele team is hiernaast bezig met extra acties om de mobiele dienstverlening te garanderen.
Een deel van de mobiele connecties komen reeds weer tot stand
UPDATE 22-07-2021 10:29 uur
De dienstverlening voor breedband en mobiele diensten zijn vrijwel volledig hersteld. Het netwerk wordt in samenwerking met de toeleverancier verscherpt gemonitord.
UPDATE 22-07-2021 11:17 uur
De algehele netwerk en mobiele dienstverlening lijkt weer optimaal te functioneren.
AFMELDING 27-7-2021 14:56 uur Ook over een langere periode en middels de verscherpte monitoring kunnen wij bevestigen dat het netwerk en de mobiele dienstverlening volledig operationeel is