Opgelost: Verstoring datakaarten

MELDING 29-07-2022 16:20 Op dit moment is er een storing met de datakaarten waardoor het voor kan komen dat de simkaart geen verbinding meer maakt met het platform. Het probleem is in onderzoek maar een verwachte oplostijd is nog niet bekend.

UPDATE 29-07-2022 17:42 uur Er is nog geen update beschikbaar, zodra er een update is melden we dat op deze pagina.

UPDATE 29-07-2022 20:44 uur Er is nog geen update beschikbaar, zodra er een update is melden we dat op deze pagina.

UPDATE 29-07-2022 23:48 uur Het onderzoek is nog steeds aan de gang, de impact heeft niet betrekking op alle simkaarten.

UPDATE 30-07-2022 11:13 uur Er is nog geen update omtrent de storing of de oplossing ervan, inmiddels is wel duidelijk wat de exacte impact is, er zijn in totaal 287 simkaarten welke momenteel geen of tijdelijke onderbrekingen kan ondervinden. Samen met de leverancier zijn wij aan het kijken naar een oplossing om alle problemen zo snel mogelijk op te lossen.

UPDATE 30-07-2022 13:17 uur Er is nog geen update beschikbaar, zodra er een update is melden we dat op deze pagina.

UPDATE 30-07-2022 18:47 uur Er is een mogelijke oplossing gevonden welke morgen geïmplementeerd zal worden op de kaarten.

UPDATE 31-07-2022 13:04 uur Er is uitzicht op herstel, vanavond zal er een hotfix plaatsvinden waardoor de datakaarten weer online komen, een gedeelte van de datakaarten moet handmatig in de database gerepareerd worden waardoor het langer kan duren voordat sommige datakaarten online komen.

AFMELDING 01-08-2022 08:50 uur De update is doorgevoerd en inmiddels zijn bijna alle datakaarten weer online, als er toch nog datakaarten zijn die offline blijven verzoeken wij u een ticket aan te maken via support@ipone.nl.