MELDING 19-07-2023 14:22 uur Op dit moment ervaren wij een storing op meerdere diensten binnen het platform. Hierdoor kunt u mogelijk niet bellen en/of gebeld worden maar is het ook niet mogelijk om gebruik te maken van apps of in te loggen op bepaalde diensten.
Alles is in onderzoek en er hangt de hoogste prioriteit aan om dit op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
UPDATE 19-07-2023 14:54 uur
Het technische team heeft bevestigd en geïdentificeerd wat de problemen zijn op de huidige storing. Ze zijn hard aan het werk om alles weer te herstellen. Zodra er een update is volgt deze direct op de pagina.
UPDATE 19-07-2023 15:03 uur
De volgende problemen zijn geïdentificeerd en geverifieerd.
Coligo (spraakoproepen) en Coligo Desktop (niet mogelijk om in te loggen). Deze problemen zijn ontstaan door een netwerkprobleem. Onze engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen.
UPDATE 19-07-2023 15:52 uur
Inmiddels is het weer mogelijk om in te loggen in de Coligo applicaties. We zien een verbetering in gesprekken met vaste toestellen. Onze engineers werken nog hard aan de problemen met gesprekken via Coligo Desktop. Aan de verstoring op VOLTE gesprekken wordt gewerkt aan een oplossing.
UPDATE 19-07-2023 16:08 uur
Onze engineers bevestigen dat gesprekken met Coligo Desktop zijn gestabiliseerd. Er wordt naar hard gewerkt aan de overige diensten.
UPDATE 19-07-2023 16:23 uur
De problemen op vaste telefonie en Coligo Desktop zijn verholpen. De verstoring op VOLTE gesprekken is nog in onderzoek.
UPDATE 19-07-2023 16:37 uur
Alle services zijn weer online. We monitoren proactief alle diensten.
AFMELDING 19-07-2023 17:10 uur
De verstoring is opgelost, alle services zijn weer online. Een RFO kan worden opgevraagd door een email te sturen naar support@ipone.nl met in de titel RFO storing 19-07-2023.